Будь-які зміни здаються неможливими. Але коли вони відбуваються,
неможливим здається колишнє становище речей.
Алан Лілльський, французький теолог і поет ХІІ століття
Успіх
інноваційної діяльності залежить від багатьох чинників, найважливішим із яких є якість управління інноваціями.
Жодні інновації не будуть упроваджені, якщо керівник і його команда не будуть
мати основного – бажання змінити освітню діяльність на краще.
Тільки
такий керівник буде готовий ініціювати інноваційну діяльність, буде сам
відкритий інноваціям, буде створювати
умови для впровадження інновацій у колективі та організації
науково-методичного супроводу інноваційних процесів.
Саме
питанням науково-методичного забезпечення впровадження інновацій в умовах
інформаційного простору школи був присвячений семінар заступників директорівнавчальних закладів, що відбувся 23 жовтня 2017 року в ЧервонокостянтинівськійЗШ І-ІІІ ступенів.
У
ході теоретичної частини семінару Лепська О.П., методист РМК, розкрила питання
науково-методичного супроводу інноваційних процесів; Катрук І.М., заступник
директора з навчально-виховної роботи, розповіла про впровадження інноваційних
технологій в управлінську діяльність, методичну роботи та навчально-виховний
процес.
У
ході практичної частини Катрук І.М., заступник директора школи
- ознайомила учасників семінару з доступністю та перевагами віртуальної лабораторії електронної учительської, оскільки науково-методичний супровід інноваційної діяльності педагогів шляхом мережевої взаємодії активізує їхню творчу діяльність, спонукає їх до розвитку і саморозвитку, підвищує професійну компетентність;
- ознайомила із системою підготовки учнів до ЗНО, починаючи з 5 класу, поділилася особистим досвідом мережевої підтримки підготовки до ЗНО.
А далі
учасники семінару активно працювали у «Майстерні педагога «А я роблю так», де
ознайомилися з інноваційними напрацюваннями педагогів, взяли безпосередню
участь у практичних заняттях, майстер-класах:
- робота з обдарованими: готуємось до олімпіад;
Баканьова С.В., учитель початкових класів
- наступність у роботі ДНЗ та ЗНЗ: нотатки вчителя початкових класів;
Круглик С.М.,
учитель початкових класів
- технології розвивального навчання: орієнтири і аспекти використання;
Круглик С.М.,
учитель початкових класів
- формуємо і розвиваємо критичне мислення;
Шаповал Т.М.,
учитель історії
- створюємо дистанційний курс навчання;
Сайко С.В.,
директор школи, учитель математики
Завершився
семінар круглим столом «Модернізація, зміни у школі та впровадження нових
технологій», у ході якого учасники семінару обговорили зміни в освіті, що їх
започатковує закон «Про освіту», проблеми, пов’язані з упровадженням інновацій,
нові підходи до вирішення проблем.
Усі
учасники вдячні адміністрації та педагогічному колективу школи за високий
науково-методичний рівень підготовки та проведення семінару-практикуму.
Комментариев нет:
Отправить комментарий