среда, 25 октября 2017 г.

Семінар-практикум заступників директорів із навчально-виховної роботи



Будь-які зміни здаються неможливими. Але коли вони відбуваються, неможливим здається колишнє становище речей. 
 Алан Лілльський, французький теолог і поет ХІІ століття
Розвиток сучасної освітньої системи порушує безліч питань щодо організації й упровадження інновацій у процес навчання, що надають можливості для самореалізації та самовдосконалення кожної особистості. Від готовності до інноваційної діяльності залежить успішність і ефективність реалізації інноваційних освітніх проектів.

            Успіх інноваційної діяльності залежить від багатьох чинників, найважливішим  із яких є якість управління інноваціями. Жодні інновації не будуть упроваджені, якщо керівник і його команда не будуть мати основного – бажання змінити освітню діяльність на краще.
            Тільки такий керівник буде готовий ініціювати інноваційну діяльність, буде сам відкритий інноваціям, буде створювати  умови для впровадження інновацій у колективі та організації науково-методичного супроводу інноваційних процесів.
            Саме питанням науково-методичного забезпечення впровадження інновацій в умовах інформаційного простору школи був присвячений семінар заступників директорівнавчальних закладів, що відбувся 23 жовтня 2017 року в ЧервонокостянтинівськійЗШ  І-ІІІ ступенів.
            У ході теоретичної частини семінару Лепська О.П., методист РМК, розкрила питання науково-методичного супроводу інноваційних процесів; Катрук І.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, розповіла про впровадження інноваційних технологій в управлінську діяльність, методичну роботи та навчально-виховний процес.
            У ході практичної частини Катрук І.М., заступник директора школи
  • ознайомила учасників семінару з доступністю та перевагами віртуальної лабораторії електронної учительської, оскільки науково-методичний супровід інноваційної діяльності педагогів шляхом мережевої взаємодії активізує їхню творчу діяльність, спонукає їх до розвитку і саморозвитку, підвищує професійну компетентність;
  • ознайомила із системою підготовки учнів до ЗНО, починаючи з 5 класу, поділилася особистим досвідом мережевої підтримки підготовки до ЗНО.
А далі учасники семінару активно працювали у «Майстерні педагога «А я роблю так», де ознайомилися з інноваційними напрацюваннями педагогів, взяли безпосередню участь у практичних заняттях, майстер-класах:
  • робота з обдарованими: готуємось до олімпіад;
Баканьова С.В., учитель початкових класів
  • наступність у роботі ДНЗ та ЗНЗ: нотатки вчителя початкових класів;
Круглик С.М., учитель початкових класів
  • технології розвивального навчання: орієнтири і аспекти використання;
Круглик С.М., учитель початкових класів
  • формуємо і розвиваємо критичне мислення;
Шаповал Т.М., учитель історії
  • створюємо дистанційний курс навчання;
Сайко С.В., директор школи, учитель математики
            Завершився семінар круглим столом «Модернізація, зміни у школі та впровадження нових технологій», у ході якого учасники семінару обговорили зміни в освіті, що їх започатковує закон «Про освіту», проблеми, пов’язані з упровадженням інновацій, нові підходи до вирішення проблем.
            Усі учасники вдячні адміністрації та педагогічному колективу школи за високий науково-методичний рівень підготовки та проведення семінару-практикуму.

Комментариев нет:

Отправить комментарий