Учителі, які працюють з дітьми з особливими потребами



План

проведення районного семінару-практикуму учителів, які працюють із дітьми  з особливими освітніми потребами

Дата проведення:   15  березня 2018 року
Місце проведення: Балахівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, філія Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема: Створення позитивного мікроклімату в колективі з метою профілактики стигматизації і дискримінації у шкільному оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами.
Методична мета семінару: Ознайомити учасників семінару з досвідом роботи  педагогів закладу освіти щодо  роботи  із  профілактики стигматизації та дискримінації  дитини з особливими освітніми потребами;  впровадження  особистісно-орієнтованих методів навчання на уроках  української мови,  математики із урахуванням  індивідуальних особливостей  кожної дитини

І.Теоретична частина семінару.
900 – 915      Зустріч і реєстрація учасників семінару.
                  
9.15 – 1030  
            1.  Психологічне розвантаження. Створення позитивного емоційного настрою. 
Гребеневич Т.О., практичний психолог

2.  Інклюзивний підхід – як основа  освіти для всіх дітей.
                                               Гончаренко  Н.П., завідувач районної ПМПК
3.  Організація  інклюзивного навчання  на основі  особистісно-орієнтованих методів  з урахуванням індивідуальних особливостей  кожної дитини.
                                   Мовчан Л.І., методист методичного кабінету
4.  Дискусія за переглянутим відеороликом «Особлива дитина» 
                                    Попова Л.В., заступник директора з НВР


ІІ. Практична частина семінару.
1030 – 1055     Заняття з корекції розвитку, 4 клас
Тема: Розвиток мислення, пам’яті, уяви. Формування навичок миттєвої або швидкої реакції у доборі слів.
                                               Гребеневич Т.О., практичний психолог

1055 –1120  Фрагмент уроку української мови, 3 клас
       Тема: Уживання прикметників у заголовках. (Письмо рядкової букви «Ц»)
                                               Єрмакова Т.Є., учитель початкових класів

1120 –1145  Корекційне заняття з розвитку мовлення, 3 клас.
      Тема: Вивчення букви і звука «Ц». Вивчення слів з буквою «ц», письмо рядкової букви.
                                               Байзо В.А., вчитель поч.класів

1145 – 1205 Фрагмент уроку математики в 4 класі.
      Тема: Повторення вивченого. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей.
                                              Дяченко Л. І., учитель початкових класів

1205 – 1230   Фрагмент заняння «Співпраця  педагогів  та  батьків як основа  ефективного   упровадження  інклюзивного навчання».
                                               Байзо В.А., учитель початкових класів

ІІІ. Заключна частина семінару
1230–1300     Підведення підсумків роботи. 
                                                 Кудрик Л.Б., директор Балахівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії
                                                  Новостародубської ЗШ І-ІІІ  ступенів                               
              Мовчан Л.І., методист методичного кабінету

Комментариев нет:

Отправить комментарий