План
проведення районного
семінару - практикуму
вчителів української
мови та літератури
на базі
Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Дата проведення: 15 листопада 2017 року
Місце проведення: Петрівська
ЗШ І-ІІІ ступенів
Проблема семінару: Реалізація діяльнісного підходу до навчання учнів на
акмеологічних уроках української мови та літератури
Мета семінару: ознайомлення
із особливостями акмезорієнтованої моделі освітнього
процесу школи,
що забезпечує умови для життєвого самовизначення та самореалізації кожного учня.
1.
|
0830 -0900
|
Зустріч учасників районного семінару.
Скворцова О.М.
|
|
Теоретична частина
|
|||
2.
|
0900 -0930
|
1. Мотиваційний
сторітеллінг.
Шарова Н.Я.
|
|
2. Вхідне анкетування
Шарова Н.Я.
|
|||
3. Вступне слово з означеної теми.
Горбанець Л.М.
|
|||
4. План семінару.
Шарова Н.Я.
|
|||
Педагогічний
вернісаж
|
|||
3.
|
0940 – 1110
|
Урок української мови ( 8 клас).
Речення поширені і
непоширені. Означення,додаток, обставина як другорядні члени речення.
Методична мета: проблемний виклад матеріалу, залучення учнів до спільного пошуку
істини, виконання творчих завдань, співпраця вчителя і учнів.
Скворцова О.М.
|
|
Методичний майданчик.
Майстер – клас Скворцової О.М. із проблеми «Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів». Презентація
Методична мета: використання методичних підходів, які програмують позицію учня як
активного співтворця уроку.
Скворцова О.М.
|
|||
Остап Вишня. „Моя
автобіографія“ – гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях. Презентація
Методична мета: розвиток в учнів інтересу до вивчення
предмета, підвищення ефективності самостійної роботи, індивідуалізації
процесу навчання.
Теренюк Т.Б.
|
|||
4.
|
1110 -1130
|
Мудрі думки.
Аналіз уроків.
Обмін досвідом роботи.
Горбанець Л.М.
Шарова Н.Я.
|
|
5.
|
1130 - 1200
|
Презентаційний меседж.
Використання
прийомів мнемотехніки для засвоєння навчального матеріалу
Методична мета:
забезпечення практичної
спрямованості навчально-виховного процесу, формування універсальних
компетенцій учнів на уроках української мови.
Плис
О.В.
|
|
6.
|
1215 –
1245
|
Педагогічний дивертисмент.
Школа очима
дітей.
Методична мета: забезпечення підтримки обдарованої
молоді шляхом створення умов для її творчого, інтелектуального, духовного
розвитку.
Чорнопольський С.В.
|
|
Підсумки семінару |
|||
7.
|
1245-
1300
|
Вправа „Емоційна крапка“ |
|
Вихідне
анкетування.
Горбанець Л.М.
Шарова Н.Я.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий