Учителі української мови та літератури



План

проведення районного семінару - практикуму
 вчителів української мови та літератури
на базі Петрівської ЗШ І-ІІІ ступенів


Дата проведення:      15 листопада 2017 року
Місце проведення:    Петрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема семінару: Реалізація діяльнісного підходу до навчання учнів на акмеологічних уроках української мови та літератури
Мета семінару:       ознайомлення із особливостями акмезорієнтованої моделі освітнього  
 процесу школи, що забезпечує умови для життєвого самовизначення            та самореалізації кожного учня.

1.
0830 -0900
Зустріч  учасників районного семінару.
                                     Скворцова О.М.

                             Теоретична частина
2.
0900 -0930
1. Мотиваційний сторітеллінг.
                                     Шарова Н.Я.

2. Вхідне анкетування
                                     Шарова Н.Я.
3. Вступне слово з означеної теми.
                                    Горбанець Л.М.

4. План семінару.
                                    Шарова Н.Я.

                             Педагогічний вернісаж
3.
0940 – 1110
Урок української мови ( 8 клас).
Речення поширені і непоширені. Означення,додаток, обставина як другорядні члени речення.
Методична мета: проблемний виклад матеріалу, залучення учнів до спільного пошуку істини, виконання творчих завдань, співпраця вчителя і учнів.
                                       Скворцова О.М.


Методичний майданчик.
Методична мета: використання методичних підходів, які програмують позицію учня як активного співтворця уроку.
                                        Скворцова О.М.


Методична мета: розвиток в учнів інтересу до вивчення предмета, підвищення ефективності самостійної роботи, індивідуалізації процесу навчання.
                                            Теренюк Т.Б.



4.
1110 -1130
Мудрі думки.
Аналіз уроків.
Обмін досвідом роботи.
                                           Горбанець Л.М.
                                           Шарова Н.Я.

5.
1130 - 1200
Презентаційний меседж.
Використання прийомів мнемотехніки для засвоєння навчального матеріалу
Методична мета:  забезпечення практичної спрямованості навчально-виховного процесу, формування універсальних компетенцій учнів  на уроках української мови.
                                         Плис  О.В.

6.
1215
1245
Педагогічний дивертисмент.
Школа очима дітей.
Методична мета: забезпечення підтримки обдарованої молоді шляхом створення умов для її творчого, інтелектуального, духовного розвитку.
                                        Чорнопольський С.В.

                             Підсумки семінару
7.
  1245-
1300
Вправа „Емоційна крапка
 
Вихідне анкетування.
                                         Горбанець Л.М.
                                                 Шарова Н.Я.


Комментариев нет:

Отправить комментарий