пятница, 20 апреля 2018 г.

Районний семінар-практикум відповідальних за роботу з обарованими дітьми "Створення умов для самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності" на базі Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Сучасні освітні реформи  вимагають оновлення змісту освіти на основі розбудови навчально-виховного процесу відповідно до потреб особистості та індивідуальних можливостей учнів, зростання їхньої самостійності й творчої активності. Підтримка та розвиток учнів, які володіють потенціалом до високих досягнень, є одним із пріоритетних напрямів сучасних змін.
23 квітня 2018 року на базі Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів, проведено районний  семінар-практикум для  організаторів роботи з обдарованою молоддю з проблеми «Створення умов для самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності». У першій частині семінару учасники переглянули  виставку творчих робіт «Творчі батьки – творчі вчителі – творчі діти», взяли участь у засіданні ШМО класних керівників «Обдаровані діти: підходи та методи роботи з ними» (Рябошапка Ю.В., керівник ШМО класних керівників).  Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Погорєла Т.М. презентувала систему роботи закладу з обдарованими учнями та результативність роботи з ними. Після теоретичної частини присутні взяли участь у практичній частині семінару. Учасники  переглянули засідання секції «Хімія» районної МАН (керівник секції Хомич Л.М., учитель хімії), засідання поетичного клубу «Первоцвіт» (керівник клубу Дудник Н.В., вчитель історії), фрагмент шкільної  науково-практичної конференції (Кращенко О.В., учитель початкових класів).
Учитель музичного мистецтва Іщенко І.В. разом із своїми вихованцями запросили гостей на талант-шоу «Запалюємо зірки», на якому було представлено систему роботи школи із плекання художньої обдарованості.      
Організатори семінару досягли поставленої мети, розкривши суть та аспекти роботи з обдарованими школярами. Присутні пересвідчились, що у закладі створено належні умови для самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, а загальне «поле креативності» сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів, батьків.




Комментариев нет:

Отправить комментарий